سایر اخبار ویژه

کارشکنی و مانع تراشی غیر قانونی شهردار رودهن در دستیابی 768 عضو تعاونی به مسکن +(فیلم)

چگونه می شود در سایه مانع تراشی و کارشکنی های غیر قانونی شهردار رودهن و عدم نظارت بر عملکرد شهردار اهداف دولت در تامین مسکن برای اقشار کم درآمد حاصل گردد؟
به گزارش انیم به نقل از بولتن نیوز، پیرو اطلاع رسانی قبلی که لینک خبرها در ذیل گزارش می آید در خصوص سرنوشت تعاونی مسکن کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سماء رودهن متاسفانه در سایه بی توجهی مسئولین مربوطه و دستگاه های نظارتی شاهد توقف فعالیت یکی از بزرگترین تعاونی های مسکن شهرستان دماوند با 768 عضو هستیم

چگونه میشود در سایه مانع تراشی و کارشکنی های غیر قانونی شهردار رودهن و عدم نظارت بر عملکرد شهردار اهداف دولت در تامین مسکن برای اقشار کم درآمد حاصل گردد؟

تعاونی مسکن کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سماء رودهن در سال 1382تاسیس و در سال 1383 قطعه زمینی به مساحت 45 هکتار از بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی از محل آورده نقدی اعضا خریداری کرده و در طی این سال‌ها با توجه به مشکلات عدیده فنی و غیر قابل اجرا بودن نقشه های تفکیکی مصوب و عمدتا زیاده خواهیهای فرا قانونی شهردارهای وقت رودهن نتوانسته به هدف نهایی یعنی تحویل زمین به اعضا نائل شود.

لاکن بعد از سال 97 و انجام اصلاحات لازم بر روی نقشه تفکیکی و طی کلیه مراحل اداری در مراجع مختلف استانی و شهرستانی و کمیسیونهای مربوطه مبنای انجام توافق فی مایبن تعاونی و شهرداری در شورای مشورتی استانداری مطرح و نظر شورای مشورتی از طریق قائم مقام محترم شورای شهر در تاریخ 28 اسفند 1401 به شهرداری رودهن ابلاغ و پس از طی مسیر قانونی در کمیته انطباق فرمانداری برای شهردار لازم اجرا گردید.

اما شهردار رودهن از عقد قرارداد بر مبنای مصوبه مذکور خودداری کرده و با اصرار بر زیاده خواهی فراقانونی و خلاف مصوبه ابلاغی قائم مقام شورای شهر رودهن در خصوص سهم سرانه های شهرداری موجب اتلاف وقت و ایجاد مشکلات عدیده برای اعضاء این تعاونی که بالغ بر 768 خانوار از اقشار کم درآمد جامعه میباشند گردیده است. نهایتا استاندار تهران در جلسه دیدار مردمی در آبانماه 1402 و در محل شهرداری رودهن و پس از استماع اظهارات شهردار رودهن و توضیحات مسئولین تعاونی با اشاره به مبانی قانونی تعیین سهم سرانه های شهرداری مجددا دستور به اقدام شهرداری رودهن جهت عقد قرارداد بر مبنای قانون را صادر فرمودند، لاکن شهردار رودهن با مقاومت در برابر مصوبات قانونی و معطل نگه داشتن فعالیت تعاونی همچنان سعی بر اعمال فشار در جهت کاهش غیر قانونی حق السهم مالکانه تعاونی را داشته و اجازه عقد قرارداد بر مبنای مصوبه قائم مقام شورای شهر را نداده اند.

چنین اقداماتی از طرف شهردار رودهن موجب نارضایتی و ناامیدی در اعضای این تعاونی شده و این امر در تضاد کامل با اراده و برنامه دولت به تامین مسکن برای اقشار کم در آمد می باشد لذا جا دارد مسئولین و ارگانهای نظارتی نسبت عملکرد شهردار رودهن و مطالبه قانونی اعضای تعاونی اقدام لازم را مبذول دارند و با خاطیان برخورد لازم صورت پذیرد.

لازم بذکر است تمام اسناد در خصوص دستور استاندار در سایت جهت ارائه به دفتر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران حضرت حجت الاسلام رئیسی در صورت تقاصای پیگیری محفوظ است

اخبار مرتبط که حداقل از چهار سال پیش در این رسانه در حال پیگیری است:

سرنوشت تلخ تعاونی مسکن کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سما رودهن مانند تعاونیهای مشابه !

حق این مردم اینهمه اجحاف نیست

تجمع اعضای تعاونی مسکن کارکنان دانشگاه آزاد سماء رودهن مقابل فرمانداری دماوند

نامه سرگشاده تعاونی مسکن کارکنان دانشگاه آزاد سما رودهن به ریاست جمهوری

تجمع اعضای تعاونی مسکن دانشگاه آزاد رودهن سما مقابل استانداری تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا