سایر اخبار ویژه

فعالیت ۵۰۰۰عکاس حرفه ای در پلتفرم “عکستو “

آماج: مدیرعامل پلتفرم عکستو از فعالیت ۵۰۰۰عکاس حرفه ای در این پلتفرم رزرو عکاس و ادیتور خبر داد .

به گزارش آماج، سامان پناهی راد درباره معرفی پلتفرم عکستو گفت :
عکستو به عنوان پلتفرم رزرو آنلاین عکاس و رابط میان مشتری و عکاسان حرفه‌ای است که از طریق سایت و اپلیکیشن عکستو به راحتی می‌توان از همه شهرهای ایران برای هر سبک از عکاسی، عکاس متخصص رزرو کرد و همچنین عکس‌های قدیمی و جدید را برای ادیت و روتوش به ادیتورها سپرد .

به گفته وی طراحی پلتفرم سال ۱۳۹۹ در دوران کرونا شروع شد. سال ۱۴۰۰ بعد از اتمام طراحی و آماده کردن زیرساخت‌های لازم، از پلتفرم رونمایی شد. عکستو پلتفرم رزرو آنلاین عکاس و ادیتور است که کلیه خدمات مربوط به عکاسی، ادیت و فیلم‌برداری را انجام می‌دهد.

پناهی راد درباره ویژگی های منحصر به فرد پلتفرم عکستو اظهار داشت :
عکستو به مشتریان این امکان را می‌دهد که در شهری که هستند، به راحتی عکاس و ادیتور حرفه‌ای پیدا کنند. نمونه کارهای عکاسان و ادیتورها را بررسی و مقایسه کنند و در نهایت از بین پیشنهاد قیمت‌های مختلف و تخصص، عکاس موردنظرشان را انتخاب کنند.
همچنین قابلیت پیشنهاد قیمت از سمت عکاسان برای پروژه‌ها، سبب می‌شود متخصصان براساس تخصص و هزینه‌ای که اعلام می‌کنند رقابت کرده و مشتری را به تایید پیشنهادشان ترغیب کنند.

وی درباره نحوه انجام محاسبه قیمت پروژه‌ ها گفت : هر یک از عکاسان براساس رتبه و امتیازی که در پلتفرم دارند می‌توانند برای پروژه‌های عکاسی و ادیت قیمت اعلام کنند.

پناهی راد درباره روند تایید جذب متخصصان عکاسی و ادیت در پلتفرم عکستو افزود : متخصصان عکاسی و ادیت با نصب اپلیکیشن متخصصان عکستو و ثبت درخواست همکاری، اولین مرحله از پیوستن به عکستو را طی می‌کنند. در مرحله بعد برای دریافت تاییدیه در تخصصی که فعالیت می‌کنند (عکاسی، ادیت)، باید حداقل 3 نمونه کار در حساب کاربری که دارند بارگذاری کنند تا کار بررسی کیفی و هنری توسط عکستو انجام بشود.
در نهایت پس از بررسی مهارت متخصصان، به آن‌ها اعلام می‌شود که تایید شده‌اند یا به چه دلایلی تاییدیه دریافت نکرده‌اند. عکستو به عکاسانی که سطح مهارت بالایی دارند در پلتفرم رتبه می‌دهد تا مشتریان انتخاب بهینه‌ای داشته باشند.

وی با بیان این‌که عکستو در آینده بزرگ‌ترین و تنها مرجع جامع رزرو عکاسان و ادیتورهای حرفه‌ای خواهد بود اظهار داشت : عکستو به عنوان پلتفرم آنلاین رزرو عکاس و ادیتور، برای سهولت دسترسی به تیم عکاسی و ادیت حرفه ای و دریافت نتیجه‌ای مطلوب توسط مشتریان، امکانات و مزیت‌های بسیاری را ارائه نموده است .

به گفته پناهی راد عکستو در سراسر ایران عکاس و ادیتور حرفه‌ای دارد تا مشتریان در هر شهری که باشند، به راحتی بتوانند برای پروژه‌های خود عکاس و ادیتور رزرو کنند ، مشتریان امکان دریافت مشاوره رایگان و تخصصی برای انتخاب بهترین عکاس و ادیتور را دارند ، در پلتفرم عکستو، مشتریان می‌توانند برای هر سبکی از عکاسی نمونه کارهای عکاسان را در شهری که هستند، بررسی کنند و عکاس و ادیتور موردنظرشان را انتخاب کنند.

وی با بیان این‌که پشتیبان‌های مجموعه از ابتدا تا انتهای پروژه همراه با مشتریان خواهند بود تا مخاطبان خیالی آسوده از بدون ریسک انجام شدن پروژه داشته باشند افزود : عکستو برای تضمین کیفیت و کار حرفه‌ای، امکان بازگشت وجه و لغو سفارش را برای مشتریان در نظر گرفته است.

وی همچنین معرفی لوکیشن‌های متنوع ، معرفی مدل و بازیگر ، اجاره تجهیزات عکاسی و فیلم‌برداری را از خدمات vip به مشتریان و برندهای معتبر عنوان کرد .
علاوه بر مشتریان که رضایت و کیفیت کار آن‌ها برای عکستو هدفی مهم و ارزشمند است، عکاسان و ادیتورهای متخصص عکستو نیز به عنوان همراهانی ارزنده از مزایای زیر در همکاری با عکستو برخوردار هستند:
• عکاسان و ادیتورهای متخصص از طریق همکاری با عکستو می‌توانند در هر شهری که هستند، علاوه بر پروژه‌های خود، پروژه‌های عکاسی و ادیت بیشتری دریافت کنند.
• عکاسان در پلتفرم متخصصان می‌توانند عکس‌های خلاقانه و با کیفیت خود را به مشتریان بفروشند.
• عکستو با قراردادن امکان پیشنهاد قیمت در ثبت سفارش‌ها توسط متخصصان، رقابت را به عکاسان سپرده تا بهترین پیشنهاد را مشتریان بنا به سلیقه و بودجه‌ای که دارند، انتخاب کنند.
• یکی از ماموریت‌های عکستو، از بین بردن محدودیت کار برای عکاسان است، که در راستای آن امکان اجاره تجهیزات عکاسی را در پلتفرم متخصصان قرار داده تا بتوانند هر پروژه‌ای را قبول کنند.

پناهی راد همچنین عکاسی از غذا و نوشیدنی ، مد و فشن ، عکاسی صنعتی ، عکاسی تبلیغاتی ، عکاسی گردشگری ، عکاسی ورزشی ، عکاسی حیوانات خانگی ، عکاسی عقد و نامزدی ، عکاسی فرمالیته ، عکاسی عروسی ، عکاسی ماه عسل ، عکاسی یادبود و یادگاری ، عکاسی بارداری ،عکاسی نوزادی و کودک ، عکاسی تولد و عکاسی فارغ‌التحصیلی از دیگر خدمات عکستو است.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا