سایر اخبار ویژه

در هفتمین شب از برنامه «ایران 45» دستاوردهای سی ساله قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) بازنمایی شد

به گزارش انیم، شنبه شب 21 بهمن 1402مدیر عامل هلدینگ قرارگاه تخصصی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) میهمان برنامه «ایران 45» بودند و به بیان دستاوردهای سی سه ساله قرارگاه خاتم الانبیاء در حوزه آب ، نیرو ، نفت ،گاز ، آی. سی .تی و حوزه دریایی پرداختند.

احیا اولین کانال آبرسانی خلیج گرگان با همت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)

محمد رستمی به دستاوردهای سی سه ساله قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) در حوزه آب ، نیرو ، نفت ،گاز ، آی. سی .تی و حوزه دریایی اشاره کرد و افزود: لایروبی و احیا اولین کانال آبرسانی خلیج گرگان با همت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به پایان رسید و در سفر دور دوم هیات دولت به استان گلستان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود : در ستاره خلیج فارس که شرکت های خارجی کار را زمین گذاشتند این قرار گاه خاتم الانبیاء بود که این کار بزرگ را به سرانجام رساند.

وی ادامه داد : قرارگاه خاتم الانبیاء پروژه فاضلاب اهواز که از قبل از انقلاب تاکنون به علت ریزشی بودن شرایط زمین خوزستان و ناپایداری آن و همچنین وجود عوارض و معارض زیرسطحی در شهر اهواز و نبود نقشه شفاف از خطوط اجرا شده، با دشواری پیش می رفت با تکنیک منحصرفرد و دانش بنیان فناورانه ای که به کار برد با موفقیت اجرا کرد.

مدیر عامل هلدینگ قرارگاه تخصصی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) بعنوان یک مدیر جهادی در قطب صنعتی به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی  ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت :  رهبر معظم انقلاب فرمودن اسکتبار جهانی حضور مردم ایران را رصد می کند و ما با حضور گسترده و باشکوه تر از سال های قبل ثابت می کنیم ما کشور دلیران هستیم.

حضور استیج قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در راهپیمایی 22 بهمن

همچنین یکشنبه  22 بهمن 1402 محمد رستمی مدیر عامل هلدینگ قرارگاه تخصصی خاتم الانبیاء (ص)  به همراه دکتر زارعی مدیر عامل هلدینگ فناوری اطلاعات در استیج این قرارگاه در بزرگراه فتح حضور یافتند.

در ادامه برنامه مدیر عامل قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) از حضور مردم در جشن بزرگ 45 سالگی انقلاب اسلامی قدردانی کرد و گفت : از حضور شما مردم عزیزمان که با حضور باشکوه خود در اقصی نقاط کشور، روستاها ، شهرهای و پایتخت حضور بهم رساندید تشکر می کنم.

وی افزود : امروز طلیعه فجر و روز پیروزی انقلاب اسلامی است و می بایست یادی کنیم از امام شهدا و تجدید پیمان با شهدا کنیم. امروز روز ذلت آمریکاست ، روزی است که با حضور میلیونی مردم کشورمان تمام نقشه های دشمن نقش برآب می شود.

در ادامه برنامه نیز دکتر زارعی مدیر عامل هلدینگ فناوری اطلاعات قرارگاه خاتم الانبیاء با گرامیداشت ایام اله دهه فجر و یاد امام شهدا و همه شهدای انقلاب ، ترور، مدافع حرم و امنیت گفت: بزرگترین پیام انقلاب اسلامی حضور پررنگ شما عزیزان است، ما هم بعنوان خدمتگزاران شما امروز در قرارگاه حضور پیدا کردیم که با حضورمان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی بزنیم. قطعاً این حضور شما می تواند طیعه ساز حضور پررنگ شما در انتخابات پیش رو باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا