سایر اخبار ویژه

تعهد پالایشگاه نفت بندرعباس به اجرای مسئولیت‌های اجتماعی (+فیلم)

پالایشگاه نفت بندرعباس در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود اقدام به ساخت بیمارستان 112 تختخوابی کودکان در شهر بندرعباس کرد که اکنون به مرحله افتتاح رسیده است.

به گزارش انیم به نقل از پول نیوز، این بیمارستان در راستای ایفای مسوولیت‌ها و مشارکت‌های اجتماعی شرکت پالایش نفت بندرعباس در زمینی به وسعت ۹ هزار مترمربع در پنج طبقه در مجاورت بیمارستان فعلی کودکان بندرعباس کلید خورد که با عنایت و تاکید ویژه دولت سیزدهم در زمینه توسعه درمان و آموزش پزشکی طی ۲ سال با هزینه پنج هزار میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره‌برداری شد.

با آغاز فعالیت دولت سیزدهم و عزم جدی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام و به‌ویژه توسعه زیرساخت‌های درمانی، روند پیشرفت بیمارستان ۱۱۲ تختخوابی شرکت پالایش نفت بندرعباس رو به پیشرفت بوده که در سال ۱۴۰۰ به ۳۰ درصد و در سال ۱۴۰۱ به ۴۲ درصد رسید؛ درحال حاضر نیز مراحل ساخت این مرکز درمانی به پایان رسیده و آماده افتتاح در دور دوم سفر رییس جمهور به استان هرمزگان است.

ساختمان و امکانات بیمارستان قدیمی کودکان بندرعباس که حتی مراجعه‌کنندگان زیادی از جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان دارد، جوابگوی نیاز مردم هرمزگان نیست به همین منظور تصمیم بر احداث ساختمان جدید بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کودکان در مرکز این استان گرفته شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا