سایر اخبار ویژه

مشتریان پایانه پرداخت اینترنتی « به پرداخت ملت » از مرز 15 هزار عبور کرد

این روزها استفاده از خدمات الکترونیک چه بخواهیم و چه نخواهیم عضو جدایی ناپذیری از زندگی همه ما شده است و این موضوع در بخش پرداخت و شبکه‌های بانکی بسیار پررنگ است.

به گزارش انیم به نقل پول نیوز، شرکت « به پرداخت ملت » که یکی از معتبرترین و با سابقه‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات بانکی و پرداخت است؛ هم‌اکنون پوشش‌دهنده بیش از 15 هزار پایانه پرداخت اینترنتی با امنیت و سرعت بالا در سراسر کشور است.

این شرکت با هدف توسعه ابزارهای پرداخت الکترونيکی فعاليت خود را از سال 1384 بعنوان ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونيکی (PSP(Payment Service Provider با اخذ مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ايران آغاز نموده است، همچنين پس از تشکيل شرکت شاپرک در سال 1391 مجوزهای لازم جهت ادامه فعاليت از شرکت مذکور اخذ گرديده است. در اين راستا شرکت به پرداخت ملت مسئوليت ايجاد و پشتيبانی شبکه پايانه‌های فروش و ساير ابزارهای پرداخت با هدف گسترش نظام پرداخت الکترونيک به شبکه بانکی و بازارهای مالي کشور را بر عهده گرفته است.

پرداخت اينترنتی نوعی پرداخت الكترونيكی است كه از طريق آن دارندگان كليه كارت‌های بانكی عضو شتاب می‌توانند با استفاده از مشخصات كارت بانكی خود شامل شماره كارت، رمز دوم، تاريخ انقضاء و كد اعتبار سنجی (CVV2) نسبت به خريد كالا يا خدمات بصورت الکترونیکی از طریق درگاه‌های پرداخت اینترنتی اقدام کنند.

ویژگی سرویس پایانه پرداخت اینترنتی « به پرداخت ملت »

– امکان واریز وجوه تراکنش‌های موفق انجام شده به صورت ریز یا سرجمع

– امکان ارائه سرویس استعلام لحظه‌ای تراکنش‌ها

– امکان دریافت گزارش‌های متنوع مالی

– واریز همزمان مبلغ خرید به چند حساب (بصورت درصدی)

– ارائه خدمات آنلاین پشتیبانی فنی به پذیرنده

– ارائه اطلاعات مربوط به تراکنش‌های صورت پذیرفته از طریق وب سرویس

پیش نیاز دریافت درگاه پرداخت اینترنتی « به پرداخت ملت » چیست؟

– دارا بودن وب سایت اینترنتی رسمی و فعال به منظور فروش خدمات یا کالا

– اخذ نشان نماد اعتماد الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی از طریق آدرس www.enamad.ir

– دارا بودن حساب بانکی نزد شعب بانک ملت و یا بانک‌های دیگر

– دارا بودن مدارک هویتی مورد نظر جهت متقاضیان حقیقی و حقوقی

مراحل دریافت درگاه پرداخت اینترنتی « به پرداخت ملت »

– دریافت کد رهگیری توسط متقاضی بعد از ثبت نام اولیه برروی سایت شرکت «به پرداخت ملت»

– یک روز کاری پس از ثبت نام، توسط کارشناسان شرکت به پرداخت ، فرم ثبت نام نهایی برای شما ایمیل می شود

– تکمیل و ارسال فرم نهایی به همراه مدارک موردنیاز به آدرس ایمیل دریافتی

– اعلام نتیجه بررسی مدارک و فرم‌های ارسالی بعد از گذشت یک روز کاری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 10 =

دکمه بازگشت به بالا