سایر اخبار ویژه

بیمه ملت ظرفیت فتح بازار‌های جدید را دارد

نایب رئیس هیات مدیره بیمه ملت ضمن تبریک فرارسیدن بیستمین سالروز تاسیس شرکت، گفت: بیمه ملت ظرفیت‌های زیادی برای رشد و سودآوری دارد و می‌تواند بازار‌های جدیدی را فتح کند.

به گزارش انیم به نقل از پول نیوز، بیمه ملت با هدایت مدیران و تیم جدید در بیستمین سالگرد تاسیس برای کسب نمره ۲۰ خیز برداشته و به زودی به آن خواهد رسید.

علی استاد هاشمی- رئیس کل بیمه مرکزی در نشست هم اندیشی معاونین، مدیران و روسای شعب بیمه ملت با تاکید بر این شعر معروف «عبادت به جز خدمت خلق نیست»، خاطرنشان کرد: در صنعت بیمه هر محصولی که طراحی می‌شود، باید به بهترین شکل به عنوان یک خدمت به مردم معرفی شود و افزایش ضریب نفوذ نیز با فروش خوب محقق خواهد شد و همه این‌ها خدمت رسانی درست و مطلوب را می‌طلبد.

اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه ملت از افرادی متخصص و کارا تشکیل شده‌اند، سهامداران این شرکت باید قدردان تلاش‌های تمام مدیران، کارکنان و شبکه فروش این شرکت باشند که توانسته‌اند، شرکت را در جایگاه مناسبی قرار داده و در این موقعیت مطلوب حفظ کنند.

محمد تقی چراغی که در نشست هم‌اندیشی معاونین، مدیران و روسای شعب این شرکت با حضور رئیس کل و اعضای هیئت عامل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه گران و اعضای هیات مدیره این شرکت سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: شرکت بیمه ملت ظرفیت رسیدن به پرتفوی بسیار بالاتر از شرایط موجود را دارد، چرا که کسانی سکان هدایت شرکت را به دست گرفته‌اند که بسیار توانمند و حرفه‌ای هستند و می‌توان در پیش‌بینی‌ها به اعداد بالاتر هم فکر کرد.

وی افزود: به رشد و بالندگی این شرکت افتخار می‌کنیم و همه خوب می‌دانیم که موسسین و مدیران قبلی بسیار زحمت کشیدند تا شرکت در شرایط مناسب فعلی قرار بگیرد.

چراغی با اشاره به این که اهمیت بیمه‌گزار برای صنعت بیمه بسیار زیاد است، گفت: فاصله بین بیمه‌گر و بیمه‌گزار توسط شبکه فروش پر می‌شود و آن‌ها همکاران ما هستند که می‌توانند کمک کنند تا شرکت‌ها، بیمه‌گزاران خود را حفظ کنند. شبکه فروش محدودیت‌ها را پوشش می‌دهد، بنابراین باید از شبکه فروش حمایت کنیم.

نایب رئیس هیئت مدیره بیمه ملت در ادامه اظهار کرد: برای رسیدن به هدف ۵ هزار میلیارد تومانی در پرتفوی امسال که قصد تحقق آن را داریم، باید از شبکه فروش کمک بگیریم و باید حواس همه به شبکه فروش باشد که هم بتوانیم آن را گسترش بدیم و هم تقویت کنیم.

وی تاکید کرد: شرکت بیمه ملت نماینده محور است و نماینده‌های بسیار خوب و قوی دارد و همکاران شعب هم باید اطلاعات خود را در حد نمایندگان بالا ببرند. پس مدیران و معاونین فنی شرکت باید برای توسعه دانش همکاران شعب تلاش کنند تا نیروی انسانی آگاه و متخصص در شعب داشته باشیم.

چراغی با تاکید بر این نکته که ما در کنار حفظ مشتریان قدیم، باید به فکر جذب مشتریان جدید نیز باشیم، افزود: قطعا در آینده نزدیک می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم و بازار‌های جدیدی را فتح کنیم؛ بنابراین توسعه شبکه فروش را باید در اولویت قرار دهیم و برای رسیدن به قله ۱۰ هزار میلیارد تومانی برنامه ریزی کنیم.

خدمات بیمه تکمیلی بیمه ملت

بیمه درمانی ملت یکی از بهترین بیمه‌نامه‌های درمان است که در طرح‌های مختلف و با توجه به شرایط افراد طراحی شده است تا هر شخصی با هر شرایط مالی توان خریداری آن را داشته باشد.

شرکت‌های بیمه‌ای گوناگونی بیمه تکمیلی را ارائه می‌دهند. بیمه دات کام یک سامانه استعلام، خرید و مقایسه بیمه است که می‌تواند شما را در این امر یاری کند. کافی است که با کارشناس‌های بیمه این مجموعه ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را در قالب کامنت زیر همین مقاله از آن‌ها بپرسید. همچنین اگر قصد خرید بیمه تکمیلی دارید، می‌توانید از طریق کارگزاری آنلاین بیمه دات کام این بیمه درمانی را خریداری کنید. شما می‌توانید با انتخاب منو محصولات، کلیک روی گزینه درمان و پر کردن اطلاعات خواسته شده بیمه مورد نظر خود را انتخاب کرده و به راحتی بیمه تکمیلی خریداری کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر بهتر است که به سایت بیمه ملت مراجعه کنید.

بیمه تکمیلی ملت یکی از بهترین بیمه‌نامه‌های کشور است که ۱۳ درصد فروش بیمه‌نامه را به خود اختصاص داده است. برای اینکه بتوانید از این بیمه‌نامه استفاده کنید بهتر است که مراکز طرف قرارداد این بیمه‌نامه را بدانید. به طور حتم تعداد مراکز طرف قرارداد یکی از علت‌های اصلی برای تهیه این بیمه‌نامه است. هرچه تعداد این مراکز بیشتر باشد، رفاه و آسایش افراد افزایش پیدا می‌کند، زیرا در سرتاسر کشور دسترسی آسان‌تر خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در خصوص این نوع بیمه درمانی، راهنمای بیمه تکمیلی را مطالعه کنید.

بیمه ملت در حال حاضر با ۹۰ بیمارستان و ۹۴ مرکز دندانپزشکی در سطح تهران قرارداد دارد. همچنین ۴۵ آزمایشگاه و ۵ داروخانه در سطح تهران آماده خدمات رسانی به افرادی هستند که این بیمه را تهیه کرده‌اند. این تنوع در شهر‌های دیگر کشور هم وجود دارد، کافی است هنگام خرید بیمه ملت از کارشناس بیمه‌ای خود این مراکز را جویا شوید.

شرایط خرید بیمه تکمیلی گروهی ملت

بیمه تکمیلی گروهی یکی از رشته بیمه‌های ارائه شرکت بیمه ملت است که برای بیمه درمان گروهی باید تعداد کارمندان مشخصی در این طرح بیمه شوند. البته که هر بیمه درمان تکمیلی از طرف هر شرکت بیمه‌ای، شرط حداقل تعداد کارمندان را دارد. برای بیمه تکمیلی ملت، تعداد کارمند‌ها حداقل باید ۱۰۰ نفر باشد. همچنین افرادی که متقاضی بیمه تکمیلی گروهی ملت هستند باید بیمه پایه را تهیه کرده باشند.

انواع بیمه تکمیلی گروهی ملت

بیمه‌های درمان تکمیلی به صورت گروهی ارائه می‌شود. در بیمه تکمیلی ملت بیمه‌گزار می‌تواند تمام کارمندان یا ۷۰ درصد آن‌ها را به همراه خانواده تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی قرار دهند. در ادامه انواع این بیمه را برایتان شرح می‌دهیم.

بیمه درمان کامل

در این نوع بیمه‌نامه، بیمه‌گر متعهد می‌شود که تمام هزینه‌های درمانی بیمه‌شده‌ها را با توجه به میزان تعهدات و سایر شرایط قرارداد جبران و پرداخت کند.

بیمه درمان تکمیلی

در این بیمه‌نامه بیمه‌گذارها، بیمه‌گر اول یا پایه دارند و بیمه‌گر دوم جبران بخشی از هزینه‌های درمان را برعهده می‌گیرد. در این بیمه تمام یا بخشی از فرانشیز تعیین شده در بیمه‌های درمان تکمیلی معمولاً از طرف بیمه‌گر اول تامین می‌شود.

پوشش‌های بیمه درمان ملت

پوشش‌های بیمه درمان ملت به دو دسته اصلی و اضافی تقسیم می‌شود. خدمات بیمه ملت شامل پوشش‌های ارائه شده به وسیله این بیمه می‌باشد. هر کدام از این دو دسته هزینه‌های برخی از درمان‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

دکمه بازگشت به بالا