سایر اخبار ویژه

آبهای نیلگون خلیج فارس ، رنگ و بوی اقتصاد میگیرد

با شروع فصل پاییز شمارش معکوس برای کیش اینوکس؛ یکی از رویدادهای بزرگ اقتصادی کشور شروع به نواختن می‌کند و صاحبان سرمایه، بیمه‌های مطرح و همچنین نخبگان اقتصادی گرد هم می‌آیند تا رویدادی باشکوه برگزار شود.

به گزارش انیم به نقل از پول نیوز، کیش اینوکس چیست؟

در سال‌های اخیر مسائل اقتصادی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولین عالی رتبه کشور بوده و انتخاب شعار سال ۱۴۰۲ به عنوان “مهار تورم و رشد تولید” از طرف مقام رهبری، لزوم ضرورت توجه و تمرکز کلیه فعالان و تصمیم سازان اقتصاد کشور به حل این دو مشکل اساسی اقتصاد کشور را نشان می‌دهد. مهار تورم، زمینه ساز ایجاد ثبات در اقتصاد کشور، افزایش سرمایه گذاری و رشد تولید داخلی، افزایش اشتغال و در نهایت رونق اقتصادی خواهد گردید که این نشان از شناسایی یکی از اصلی‌ترین گلوگاه‌ها و هدایت سیستم اقتصادی به سمت برنامه ریزی و تلاش جهت اصلاح ساختار‌ها می‌باشد.

درهمین راستا و بر اساس برنامه ریزی‌های به عمل آمده، دهمین دوره رویداد KishINVEX به عنوان یکی از بزرگترین و موثرترین رویداد‌های اقتصادی کشور از تاریخ ۱۵ لغایت ۱۸ آبان ماه سال جاری در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی کیش و مرکز همایش‌های بین المللی کیش برگزار می‌گردد.

در کیش اینوکس ۲۰۲۲ چه گذشت؟

رویداد KishINVEX به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های اقتصادی کشور در طی سالیان گذشته با حمایت و مشارکت نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی فعال در زیست‌بوم بازار سرمایه به محلی جهت ارائه تصویری کامل از قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و شرایط کلان اقتصادی و ایجاد زمینه‌های تحول در مسیر توسعه اقتصادی کشور تبدیل شده است.

در رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۲ دویست و پنجاه شرکت و بنگاه اقتصادی از بخش‌های خصوصی و دولتی به نمایش آخرین دستاورد‌های در صنعت مالی پرداختند و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در پروژه‌های توجیه‌پذیر اقتصادی کشور را به نمایش گذاشتند. همچنین در بخش نشست‌های تخصصی و همایش‌های جانبی این رویداد ۳۴ نشست با موضوعات اقتصادی روز کشور توسط سازمان‌های دولتی و خصوصی برگزار شد که با استقبال شرکت کنندگان نیز روبرو شد.

از موضوعات این نشست‌ها می‌توان به دیپلماسی اقتصادی، حکمرانی اقتصادی، ریال دیجیتال، توسعه سرمایه‌گذاری غیر مستقیم در بازار سرمایه و… اشاره کرد. گفتنی است حضور بیش از ۱۵۰ خبرنگار از رسانه‌های داخلی و خارجی و پوشش وسیع رسانه‌های تصویری از دیگر شاخصه‌های روید کیش اینوکس ۲۰۲۲ بود.

چرا کیش؟
مرکز همایش‌های بین المللی کیش با در اختیار داشتن سالن‌های چند منظوره همراه با امکانات جانبی و کاملاً مجهز در فضایی به وسعت ۱۳۰۰۰ متر مربع احداث گردیده است. این مجموعه مکان مناسبی جهت برگزاری انواع جلسات، همایش‌ها، سمپوزیم‌ها، کنگره‌های علمی و سایر گردهمایی‌ها به شمار می‌آید.

مرکز نمایشگاه‌های بین المللی کیش در زمینی به مساحت ۲۱۰۰۰ متر مربع و با بهره گیری از به روزترین امکانات صوتی، تصویری، تأسیساتی اینترنت پرسرعت رایگان و ….. تجهیز گردیده است. این مرکز واقع در ضلع جنوبی فرودگاه کیش و از بزرگترین سالن‌های فلت ایران می‌باشد.

از ویژگی‌های منحصر به فرد محل برگزار رویداد کیش اینوکس می‌توان به جذابیت‌های بی‌شمار گردشگری، ورود اتباع خارجی بدون اخذ روادید، دسترسی کیش به آب‌های آزاد و نزدیکی به شهر‌های مهم و بین‌المللی مانند دوبی، دوحه، منامه اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا