سایر اخبار ویژه

نبض کسب و کار در تراکنش می‌زند (+عکس)

نهمین نمایشگاه تراکنش ایران به عنوان یکی از مؤثرترین رویدادهای صنایع مالی، بانکی و پرداخت کشور از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۰ دی‌ماه سال جاری در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش انیم به نقل از پول نیوز، نهمین نمایشگاه تراکنش ایران به عنوان یکی از مؤثرترین رویدادهای صنایع مالی، بانکی و پرداخت کشور از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۰ دی‌ماه سال جاری در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

 

نهمین نمایشگاه تراکنش ایران با رویدادهای جانبی تازه و رویکردی متفاوت در برپایی نشست‌ها آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه در نهمین دوره برگزاری خود “تاب‌آوری و نوآوری” را موضوع محوری خود قرار داده است تا بار دیگر به همراه فناوران و بانکداران ایران و مجموعه‌ای هماهنگ از رویدادها و فعالیت‌ها را با هدف کمک به توسعه اقتصاد ایران ارائه کند.

 

گفتنی است در این رویداد علاوه بر بخش نمایشگاهی شاهد برگزاری رویدادهای متنوعی چون ۳ جشنواره چهره‌های ماندگار سال ١۴٠٢، انتخاب محصولات برتر و جشنواره رساله دکتری، برگزاری ١۶ نشست تخصصی، رونمایی از محصولات جدید، تولد گفتگوهای B2B و… هم‌نظریم خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 3 =

دکمه بازگشت به بالا