سایر اخبار ویژه

سومین بسته خبری منطقه آزاد ماکو (+فیلم)

به گزارش انیم به نقل از پول نیوز، رئیس شورای بین دولتی مدیریت راه کشورهای مشترک المنافع (CIS) گفت: در بازدید که از منطقه آزاد ماکو داشتیم،‌ ظرفیت های ترانزیتی و موقعیت جغرافیایی آن برای توسعه و بهبود روابط ایران و کشورهای مستقل مشترک المنافع CIS می تواند نقش ویژه ایفا کند.

همزمان با هفته وحدت، به منظور بازدید از طرح های درحال اجرای منطقه و دیدار با فعالان اقتصادی و علمای شیعه و سنی و بررسی مسائل و مشکلات منطقه، معاون حقوقی رئیس جمهور وارد منطقه آزاد ماکو شد.

معاون حقوقی رئیس جمهور در بازدید از بزرگترین باغ مکانیزه گردو درحال احداث در منطقه آزاد ماکو گفت:‌ کارهای افتخارآمیزی در سرمایه گذاری بخش کشاورزی منطقه آزاد ماکو و در دیگر حوزه ها در این منطقه صورت گرفته است ولی تا رسیدن به مقصد نهایی راه زیادی داریم.

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور و مدیریت یکپارچه در مناطق آزاد بخشی از مشکلات مربوط به سرمایه گذاری و تولید را در این مناطق رفع می کند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو از امضای هفت تفاهم نامه همکاری و سرمایه گذاری بین سازمان منطقه آزاد ماکو و شرکت های مختلف اقلیم کردستان خبرداد.

معاون حقوقی رئيس جمهور با اشاره به اینکه علما با عقلانیت و فهم والا به پیشبرد اهداف کمک میکنند گفت: نقش علمای تشیع و اهل تسنن در وحدت و انسجام منطقه آزاد ماکو بی بدیل است و و به دشمن اجازه نفوذ و مشکل آفرینی نخواهند داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

دکمه بازگشت به بالا