سایر اخبار ویژه

دست پر منطقه آزاد کیش در معرفی جاذبه‌های گردشگری (+فیلم)

منطقه آزاد کیش به عنوان یکی از مقاصد برتر گردشگری حضور فعالی در معرفی جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته دشات.

به گزارش انیم به نقل از پول نیوز، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است و مناطق آزاد هم به معرفی جاذبه‌های گردشگری، توانمندی‌های صنایع دستی و ارائه بسته های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری می‌پردازند.

در این نمایشگاه مناطق آزاد چابهار، ارس، اروند، انزلی، قشم، کیش و ماکو در این دوره با 150 بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری با مبلغی بالغ بر 1 میلیارد دلار حضور پیدا کردند.

منطقه آزاد کیش به عنوان یکی از مقاصد برتر گردشگری در کشور حضور فعالی در اینم نمایشگاه داشت، این منطقه آزاد با برگزاری برنامه‌های متنوع از جمله کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های تشریک تجربه با حضور و ارائه پژوهشگران با موضوعات تخصصی همچون گردشگری ریلی، ادبی، نجوم، کشاورزی، عشایری، گردشگری خلاق، سبز، مدیریت مقاصد و… به معرفی جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش پرداخت.

این سازمان همچنین برنامه‌های متنوعی برای فعالان حوزه گردشگری مانند گردشگری کودک و نوجوان و آینده گردشگری در عصر هوش مصنوعی ، استفاده از ظرفیت‌های میراث فرهنگی در توسعه گردشگری، چالش‌های موزه‌ها در گردشگری، نقش مشارکت زنان در توسعه صنعت گردشگری، برگزاری سمپوزیوم ملی گردشگری، سرمایه‌گذاری سبز، نشست سفرای مجمع کشورهای آسیایی داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا