سایر اخبار ویژه

حضور بیمه کوثر در دهمین نمایشگاه بین‌المللی کیش اینوکس۲۰۲۳ +(فیلم)

نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه، خصوصی‌سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور با عنوان کیش اینوکس یکی از بزرگترین رویداد‌های اقتصادی کشور است که از آبان ماه سال جاری در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار می‌گردد.

به گزارش انیم به نقل از پول نیوز، بیمه کوثر با توجه به اهداف خود در راستای نوآوری، بهینه‌سازی سبد سرمایه‌گذاری، هوشمندسازی و هم‌گام با محورهای همایش همچون توسعه سرمایه‌گذاری غیرمستقیم و تنظیم‌گری و نظارت هوشمند و در مسیر تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید، در این دوره از رویداد حضور داشت.

ابوالفضل آقادادی مدیر عامل بیمه کوثر در گفتگو با پول نیوز در خصوص عملکرد این شرکت و دهمین نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۳ گفت: با حضور بیمه کوثر در دهمین نمایشگاه کیش اینکس ۲۰۲۳ توانستیم، میزبان بیمه گذاران، بانک ها، بیمه و بورس باشیم. در این نمایشگاه بیشتر از کسب و کار‌های مختلف و بیمه گذاران تشریف آوردند تبادل نظر کردیم و با موضوع نمایشگاه با دیگر شرکت‌ها مراودات و تعاملات مختلف مالی را داشتیم که در خصوص بازار سرمایه و همچنین مباحث سرمایه‌گذاری را مطرح شد.

او ادامه داد: در نیمه اول امسال بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان فروش بیمه کوثر بوده که الحمدالله طبق برنامه توانستیم برنامه‌های شرکت را محقق کنیم و در طول شش ماهه توانستیم نزدیک به ۹۴۰ میلیارد تومان سود شرکت کوثر را افزایش دهیم.

آقادادی بیان کرد: بیمه کوثر در زمینه افزایش سرمایه که داشت امسال توانستیم سرمایه شرکت را از ۱۶۰۰ میلیارد تومان به ۲۵۰۰ میلیارد تومان افزایش بدهیم که مراحل مختلف آن انجام شده و تاثیر آن برای سرمایه سهامداران خرد، در این روز‌ها و در روز‌های آینده خواهد نشست. طبق تکلیف مجمع سعی می‌کنیم حتماً تا پایان سال افزایش سرمایه را داشته باشیم که اثرات آن در روند پایداری سودآوری شرکت تاثیرگذار خواهد داشت.

مدیر عامل بیمه کوثر تاکید کرد: این روند سودآوری باید پایدار و تکرار شونده باشد. در عملیات بیمه‌گری سعی کردیم که به بهینه سازی، ترکیب غرفه شرکت و جذب غرفه‌های سودده، مدیریت ریسک خود را ادامه دهیم تا در سال‌های آینده‌ام بتوانیم این پایداری را حفظ کرده باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا