سایر اخبار ویژه

بیمه میهن با ارتقای وضعیت مالی و توانگری مالی یکی از شرکت های موفق در عرصه بیمه گری است (+فیلم)

مدیرعامل بیمه میهن: در سال گذشته بیمه میهن موفق شد وضعیت مالی و توانگری مالی خود را راتقا بدهد بگونه ای که در حال حاضر بعنوان به یکی از شرکتهای موفق در عرصه بیمه گری مطرح است.

به گزارش انیم به نقل از پول نیوز، علی استاد هاشمی رییس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران روزهای 12 و 13 آبان ماه در گفتگو با پول نیوز در مرکز همایش‌های برج میلاد در رابطه با عملکرد این بیمه، گفت: در سال گذشته بیمه میهن با فعالیت های خوب بیمه گری و حمایت های سهامدارانش موفق شد وضعیت مالی و توانگری مالی خود را ارتقا بدهد بگونه ای که در حال حاضر بعنوان به یکی از شرکتهای موفق در عرصه بیمه گری مطرح است.

مدیرعامل بیمه میهن، در ادامه افزود: بیمه میهن در مسیر توسعه بحث استفاده از ظرفیتهای فرهنگی کشور را نیز در نظر دارد و در این راستا طراحی تمبر مشترک با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با نگاه فن اورانه و مبتنی بر نوآوری را در دستور کار قرار داده و منتشر کردیم که در ژورنالهای بین المللی هم ریجستر شده و میتواند سفیر بیمه ایران در کشورهای دنیا باشد.

وی گفت: در بیمه میهن با جدیت هرچه بیشتر، استفاده از تمام ظرفیتهای کشور اعم از فرهنگی، اجتماعی و حتی سیاسی را برای ارتقای ضریب نفوذ بیمه در کشور در دستور کار قرار داده ایم.

مدیرعامل بیمه میهن، در ادامه با بیان اینکه ما توسعه نفوذ بیمه در سطوح مختلف سنی جامعه اعم از کودکان، نونهالان، نوجوانان و جوانان و حتی افراد مسن را در دستور کار داریم، تاکید کرد: در ابعاد مختلف از ظرفیتهای اقشار جامعه استفاده کنیم تا بتوانیم فرهنگ بیمه را گسترش داده و ماهیت بیمه را به جامعه بشناسانیم.

شیخ الاسلامی، تصریح کرد: بیمه میهن به عنوان یک بیمه مردمی مبتنی بر فناوری اطلاعات در حال حرکت رو به جلو و توسعه است.

وی افزود: نگاه ما بر این است که بیمه گذار ما بتواند به سرویسهای ما در بیمه میهن به راحت ترین شکل ممکن و در کمترین زمان و با سهل الوصول ترین روش دسترسی پیدا کند و بتوانیم خدمات بهینه ای را به مردم عزیز کشورمان ارائه بدهیم.

مدیرعامل بیمه میهن گفت: در طراحی محصولات الان دچار چالش هستیم و برخی از محصولات تولیدی در صنعت بیمه مبتنی بر نیاز روز مردم نیست یا کم رنگ است. ما در بیمه میهن به دنبال این هستیم که محصولات بیمه ای را مبتنی بر نیازمندی های امروز جامعه طراحی کنیم که پایه اصلی آن فناوری اطلاعات است.

وی در خاتمه با بیان اینکه به نوبه خودم از زحمات و حمایتهای رییس کل بیمه مرکزی جناب آقای دکتر هاشمی و هیئت عامل بیمه مرکزی تشکر میکنم، گفت: یک تقدیر و تشکر ویژه هم از مدیران عامل محترم شرکتهای بیمه دارم؛ واقعا بیمه میهن را رقیب هیچ شرکتی نمیدانیم و ما همه شرکتها را همکار خود میدانیم و تلاش ما بر این است که در خانواده صنعت بیمه بتوانیم به عنوان مهره ای اثر گذار باشیم برای شرکتهای بیمه و برای ایجاد انرژی در شرکتهای بیمه بتوانیم همه دوستان را همراهی کنیم در کنارشان باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا