سایر اخبار ویژه

برگزاری جایزه ملی پروفسور حسابی در سازمان متخصصین و مدیران کشور

جلسه امضاء قرارداد جایزه پروفسور حسابی در محل دفتر مرکزی سازمان متخصصین و مدیران کشور برگزار گردید.

به گزارش انیم، طی این رویداد و با حضور جناب آقای مهندس ایرج حسابی بنیانگذار بنیاد پروفسور حسابی ضمن تشکیل دبیرخانه دائمی رویداد مذکور شورای سیاست گزاری این همایش ایجاد گردید .

در ادامه با تاکیدات جناب آقای دکتر مصدری ریاست سازمان, به بزرگداشت و حفظ مشاهیر کشور از جمله پروفسور حسابی به عنوان شناسه تاریخی علمی کشور در تاریخ معاصر و اهمیت ارتقاء در جایگاه علمی ایران اسلامی رمز ماندگاری بر اساس اثر گذاری شخصیت و رفتاری مقام شاخص پروفسور حسابی بر نسل جوان تاکید شد.

جناب آقای مهندس ایرج حسابی نیز با تایید موارد ذکر شده بر تشریح خط فکری و ریز بینی های ایشان در بخشهای مختلف علمی و تخصصی پرداختند و ابراز امیدواری کردند که این رویداد میتواند ضمن ایجاد همگرایی علمی بین متخصصین کشور میتواند پلی به سوی انسجام علمی در بخش های اجرایی کشور باشد .

جناب آقای دکتر مصدری در ادامه افق رویداد را در سال های آتی در مجامع بین المللی دید و به پتانسیل بالای جایگاه این همایش ملی در بخشهای مختلف از جمله نمایش دستاوردهای فن آورانه و دانش بنیان در صنایع مختلف اشاره کرد .

بنیاد پروفسور حسابی و سازمان متخصصین و مدیران ایران ضمن امضاء قرارداد همکاری ایجاد دبیر خانه دائمی رویداد توسط سازمان با اشاره به الگو سازی علمی در جامعه و دانشگاه به ضرورت وجود نگاه عملیاتی در بخش علمی ایران با هدف ارتقاء جایگاه کشور در سطح بین الملی دانست .

لازم به ذکر است همایش ملی جایزه ارتقای حسابی با ارزیابی تخصصی و دریافت آثار علمی متخصصین در نیمه اول اسفند ماه سال جاری در محل مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار میگردد و دبیر خانه اجرایی رویداد از مهرماه سال جاری آماده دریافت اطلاعات علاقمندان به حضور در رویداد در بخش های مختلف میباشد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا