سایر

بحران تصمیم گیری دلیل اصلی مشکلات (+فیلم)

عضوهیات عالی شورای وحدت گفت: مامطالبه‌گر این انقلاب هستیم و بر این عقیده‌ایم که مردان دوره استقرار و تثبیت کار خود را انجام داده‌اند و ما مطالبه کارآمدی از سیستم داریم و فکر می‌کنم که باید نتیجه ببینیم.

به گزارش  به نقل از پول نیوز، سید محمدجواد جلالی افزود: ما در حوزه امنیت و نظامی این اتفاق را داریم؛ اما تو حوزه سیاسی فکر می‌کنیم هنوز نیاز است که کیفیت سیاسی کشور باید پخته‌تر شود و از طرف دیگر در مسائل اقتصادی گرچه من معتقدم که مدیران خیلی با عرضه بوده‌اند؛ اما در مجموع آنچه سر سفره مردم است قابل قبول نیست و مردم نگران این وضعیت هستند.

وی ادامه داد: به نظر من فرآیند تصمیم‌گیری کشور مشکل دارد و مشکلات برنامه‌ای چندانی ندارد. مشکلات کشور در حوزه تصمیم‌گیری‌های سیاسی، اجرای ضعیف و نظارت است که مسئله نظارت از همه مهم‌تر است و اگر نظارت درگیر تعارف‌های سیاسی نشود و تصمیم‌ها براساس منافع حزبی و گروهی نباشد و یا نخبه‌گزینی‌ها در کشور در مدل‌های دقیق‌تری انجام شود؛ تصمیم جمعی که در نهایت گرفته می‌شود می‌تواند مشکلات کشور را برطرف کند.

رئیس دفتر جامعه روحانیون مبارز ادامه داد: هدف کلان من این است که بتوانم فرآیندهای سیاسی کشور را تا جایی که می‌توانم اصلاح کنم که ظرفیت آن در مجلس است و فکر می‌کنم بتوانم موفق

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 3 =

دکمه بازگشت به بالا