سایر اخبار ویژه

۱۹ درصد سوخت کشور را تولید می کنیم (+فیلم)

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: ما سه تا حوزه داریم که باید به طور عمده به آن توجه ویژه کنیم یکی از حوزه ها منابع انسانی است و حوزه بعدی تولید و حوزه آخر پروژه ها ست که اگر سازمان در حالت سکون باشد مثل یک کشتی خواهد بود که در بندرگاه مانده و پوسیده می شود به همین دلیل سازمان هم باید همواره طرح توسعه های خود را اجرا کند.

به گزارش انیم به نقل از پول نیوز، احمد هاشمی افزود: ما در بخش تولید داریم حدود ۱۸ تا ۱۹ درصد سوخت کشور را تولید می کنیم. در حوزه منابع انسانی نیز طور عمل کردیم که نیروی انسانی احساس کند به آن توجه می شود و اینطور نیست که تمامی منابع شرکت برای سهامداران باشد. البته توجه به منابع انسانی فقط مالی نیست و باید حرمت آنها همواره حفظ شود تا بهره وری سازمان بالا رود.

وی ادامه داد: در حوزه پروژه ها نیز من معتقدم که اگر سازمانی پروژه های خود را توسعه ندهد محکوم به فناست. بعضی از دوستان با ورود من به پالایشگاه فکر می کردند جلوی توسعه پروژه ها گرفته می شود که اینطور نشد. من معتقد بودم پروژه های در حال توسعه تعداد کمی داشتند و باید افزوده شوند.

هاشمی اظهار کرد: معتقد بودم که ما باید زنجیره های پایین دستی پروژه های در حال اجرا را نیز ببینیم چون ارزش افزوده در آن زنجیره ها است و به همین دلیل آنها را مورد بررسی قرار دادیم و برنامه داریم تا این زنجیره ها را نیز به مرحله توسعه برسانیم و امیدواریم از این طریق تا چند سال آینده به یک پتروپالایش تبدیل شویم.

وی درباره انتخابات مجلس نیز گفت: مردم فهیم هرمزگان و بندر عباس همیشه در صحنه بوده اند و نیازی به توصیه ما نیست اما من معتقدم ما در انتخابات در واقع سرنوشت خودمان را رقم می زنیم و به همین دلیل همه باید پای صندوق های رای حاضر شوند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

دکمه بازگشت به بالا