سایر اخبار ویژه

کیش اینوکس میزبان فعالان عرصه پولی و مالی (+فیلم)

معاونت اقتصادی کیش از برگزاری نمایشگاه پولی و مالی خبرداد و گفت: کیش اینوکس میزبان فعالان عرصه پولی و مالی خواهد بود.

به گزارش انیم به نقل از پول نیوز، معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری نمایشگاه کیش اینوکس خبرداد و گفت: نمایشگاه کیش اینوکس از ۱۵ تا ۱۸ آبان سال جاری در جزیره کیش برگزار می‌شود.

وحید زارع فکری در خصوص شرکت کنندگان در این نمایشگاه گفت: قرار بر این است که عمده شرکت‌های سرمایه گذاری، هلدینگ‌های این حوزه و رده‌هایی در حوزه پولی و مالی اعم از بانکها، بیمه ها، شرکت‌های بورسی، سبدگردان ها، تامین سرمایه ها، صرافی‌ها و دیگر شرکت‌ها و موسساتی که در این حوزه کار می‌کنند و نقش آفرین هستند، در جزیره کیش حضور خواهند یافت.

وی هدف از نمایشگاه کیش اینوکس را همگرایی، هم افزایی و هماهنگی فعالان حوزه پولی و مالی دانست و گفت: فعالان این حوزه با بررسی چالش‌ها و طرح دیدگاهها، به درک شرایط خواهند پرداخت و پیشنهاد‌ها و دیدگاههایشان را با یکدیگر تبادل نظر خواهند کرد.

معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه سعی کردیم از رده‌های حاکمیتی کشور هم در این موضوع استفاده کنیم گفت: تاکید ما بر این است که حضور رده‌های حاکمیتی را نیز در نمایشگاه کیش داشته باشیم.

وی هدف از اصرار بر حضور رده‌های حاکمیتی را راهبردی توصیف کرد و گفت: حضور رده‌های حاکمیتی در نمایشگاه اینوکس کیش برای این است که حمایت خودشان را از باراز‌های سرمایه، بازار پولی و بازار بیمه اعلام کنند.

زارع فکری از برگزاری نشست‌ها در حاشیه نمایشگاه خبر داد و گفت: سعی بر این است که در قالب رویداد‌های جانبی که برگزار می‌شود، به تبیین مواضع، مشکلات، راه حل‌ها و مسائل مرتبط با حوزه‌های پولی و مالی پرداخته شود.

وی نمایشگاه کیش اینوکس را فرصتی برای برنامه ریزی سال آینده دانست و گفت: پس از مطالبی که در کیش اینوکس مطرح می‌شود، شرکت کنندگان سالی که بعد از این نمایشگاه شروع می‌شود را هماهنگ‌تر و منسجم‌تر برگزار می‌کنند.

معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش از مطرح شدن بحث‌های مرتبط با مسایل پولی و مالی به صورت تخصصی در کیش اینوکس خبر داد و گفت: در کیش ظرفیت بخش‌های پولی و مالی آف شور را نیز داریم که شامل بیمه‌ها و بانک آف شور می‌شود.

وی از راه اندازی اولین بانک آف شور جمهوری اسلامی در سه ماه گذشته در کیش خبر داد و گفت: بانک آف شور کیش مجوز فعالیت اقتصادی گرفته و مبادلات تجاری قابل قبولی را در حوزه‌هایی که در جزیره گیش فعال هستند، ادامه می‌دهد.

زارع فکری در خصوص حوزه‌های فعالیت بانک آف شور کیش گفت: شرکت‌های دارویی، حوزه گردشگری، تجهیرات و صنایع نفتی، تراکنش‌های بانکی و موارد دیگری از سوی بانک آف شور انجام می‌شود.

وی افزود: بنا داریم در ابتدای مسیر، مدیریت ورود صنایع پولی و بانکی به جزیره را با یک جهش خوب شروع کنیم این یکی از مهمترین حوزه‌هایی است که روی آن وقت و انرژی می‌گذاریم تا در نمایشگاه کیش اینوکس هم بتوانیم یک قدم مثبت برداریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا