سایر اخبار ویژه

تلاش برای افزایش گردشگر در منطقه آزاد ماکو (+فیلم)

مصاحبه اختصاصی غلامرضا منصورفرد عضو هیئت مدیره منطقه آزاد ماکو در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته

به گزارش انیم به نقل از پول نیوز، عضو هیئت مدیره منطقه آزاد ماکو گفت: کشور ما با توجه به پتانسیل‌های بسیار زیادی که در حوزه تاریخی، دینی و طبیعی دارد می‌تواند زمینه ساز جذب گردشگران مختلف از سراسر دنیا با اهداف مختلف دنیا داشته باشد. منطقه آزاد ماکو نیز به عنوان یکی از مقاصد گردشگری و بزرگترین منطقه آزاد کشور عزم خود را برای این موضوع جزم کرده تا در توسعه زیرساخت‌ها برای جذب گردشگران تلاش فزاینده‌ای داشته باشد.

غلامرضا منصورفرد در گفت‌‎و‌گو با پول‌نیوز با اشاره به جایگاه گردشگری اقتصاد در کشورهای دنیا گفت: اگر در یک نگاه اقتصاد کشورهای دنیا مخصوصا کشورهای درحال توسعه را بررسی کنیم متوجه خواهیم شد که جذب گردشگر و گردشگری یکی از المان‌های مهم برای توسعه اقتصادی این کشورها به شمار می‌آید. به طور خاص اگر موضوع اقتصاد را در کشور مالزی و ترکیه بررسی کنیم خواهیم دید که گردشگری برای آنها چقدر اهمیت دارد.

وی ادامه داد: منطقه آزاد ماکو از چندین جهت می‌تواند مقصد گردشگری جذابی برای تمام گردشگران داخلی و خارجی باشد. منطقه آزاد ماکو سرشار از طبیعت زیبا و پتانسیل‌های فرهنگی، تاریخی و دینی است. کلیساهای واقع در این منطقه یکی از مکان‌های مقدس هموطنان مسیحی ما هست. مدیران منطقه آزاد ماکو و سرمایه‌گذاران این منطقه تلاش می‎کنند که با فراهم کردن زیرساخت‌ها شرایط بسیار خوبی را برای گردشگران فراهم کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا