سایر اخبار ویژه

تغییرات جدید در سهامداران شرکت پالایش نفت بندرعباس (+فیلم)

رئیس هیات مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس درباره تغییرات اعضای جدید این شرکت گفت: در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت تغییراتی در سهامداران حقوقی شرکت اتفاق افتاد و در اعضای حقیقی هم تغییراتی حاصل شد.

به گزارش انیم به نقل از پول نیوز، اسحاق جعفری افزود: با اعمال این تغییرات در حال حاضر شرکت توسعه رفاه پردیس، شرکت توسعه پیشرو رفاه، سهام عدالت استان تهران، شرکت نفت و گاز پارسیان و بانک صادرات ایران اعضای حقوقی هیات مدیره شرکت محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: در ترکیب اعضای هیات مدیره نیز بنده به اتفاق دکتر هاشمی از طرف بانک رفاه و آقای محقق‌زاده از طرف بانک صادرات‌، مهندس صالحی از طرف شرکت نفت پارسیان و آقای کیانی از طرف شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفت ایران به نمایندگی از سهام عدالت فعلا معرفی شده‌ایم.

معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: باتوجه به سوابق درخشان مدیریتی که دکتر هاشمی داشتند با اکثریت آرا به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب شدند.

وی درباره اقدامات اخیر پالایشگاه نفت بندرعباس اظهار کرد: همزمان با سفر رئیس جمهور به هرمزگان در دهه فجر در کمتر از دو سال یک بیمارستان فوق تخصصی 112 تخته‌خوابی توسط کارکنان شرکت ساخته شد و به مردم شریف این استان تقدیم شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا