سایر اخبار ویژه

بومی‌سازی و ساخت قطعات در شرکت تافکو(+فیلم)

شرکت تافکو با سابقه حدود ۵ سال در زمینه کمک به تامین مواد اولیه و قطعات و تجهیزات شرکت فولاد خوزستان تاسیس شد

به گزارش انیم به نقل از پول نیوز، سعید قاسم‌زاده مدیر عامل شرکت تافکو در گفتگو با پول نیوز گفت: شرکت تافکو با سابقه حدود ۵ سال در زمینه کمک به تامین مواد اولیه و قطعات و تجهیزات شرکت فولاد خوزستان تاسیس شد و در امر بومی‌سازی و ساخت قطعات، رفته رفته شرکت بالغ‌تر شد. امروز که خدمت شما هستم به طور تخصصی در امر بومی‌سازی و ساخت سعی کردیم قطعات بسیار پیچیده و خاص صنایع فولادی رو در فاز اول و در نگاه بعدی کل صنایع رو تامین کنیم. با سابقه بیش از دو دهه کار در فولاد خوزستان بر روی بحث ساخت و بومی‌سازی تمامی منابع تامین کشور رو می‌شناسیم.

در هر مورد قطعه‌ای تجهیزی بهترین‌ها رو می‌شناسیم با بهترین‌ها کار کردیم و طبیعتاً مشتریانمون می‌تونن با خیال راحت به ما اعتماد کنند و بهترین محصول رو با هر شرایطی که خودشون از اول تعریف می‌کنند تحویل بگیرند اینکه حالا شاید دیروز هم توی جشنواره به ما لوح شرکت برتر تامین کننده رو دادن از طرف فولاد خوزستان شاید به همین دلیل باشه، چون بالاخره ما با ترکیب پیشکسوتان ساخت و بومی‌سازی که بیش از نزدیک ۳۰ سال شاید تجربه دارند و جوان‌های خوش ذوق و خوش فکرتوانستیم محصولات خیلی با کیفیتی تولید کنیم.

که امیدواریم از این به بعد خیلی بیشتر این اتفاق بیفته امروز هم یک تفاهمنامه با مدیر عامل محترم شرکت فولاد خوزستان امضا کردیم که خیلی شاید این دامنه همکاری وسیع‌تر شود کار دومی که ما انجام میدهیم در داخل شرکت تافکو بحث تاسیس مرکز نوآوری که سخت مشغول هستیم که با استفاده از نخبگان دانشگاهی در رشته‌های مختلف کمک کنیم؛ و از طرفی هم به غنای کار بومی‌سازی خودمون و اگر جایی از نظر دانشی کمبودی هست کامل بشه با کمک این مرکز از اون طرف هم مسائل پیچیده صنعت فولاد که به ما محول می‌شه ابلاغ می‌شه بتونیم حل کنیم و بتونیم در انشالله فاز‌های بعدی راه حل‌ها را تجاری‌سازی کنیم و حالا به شرکت‌های فولادی دیگه عرضه کنیم کمکشون کنیم در حل مشکلاتشون به این روش انشالله فکر می‌کنم بتونیم با هم تامین کنندگانمون که حالا یه طیف وسیعی هستند چه اونایی که سال‌ها در این بازار هستند و شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها باز هم توی مرکز نوآوری ما می‌تونن حضور داشته باشند کمک کنند به ما استقبال می‌کنیم و هم مشتریان ما در هر دو سو ما هستیم در خدمت ذی‌نفع و این یک رابطه برد برد است.

شرکت‌های استارتاپ یک سری نگرانی‌هایی دارند که ما این اعتمادسازی را به آن‌ها می‌دهیم و پشتوانه فعالیت آن‌ها هستیم و همچنین ما پشتوانه فولاد خوزستان را داریم.

ما در نمایشگاه‌ها حضور داریم و با حضورمان از استارتاپ‌ها و دانش بنیان‌ها حمایت می‌کنیم.

در محل شرکت عزیزان رو ببینیم و ارتباط برقرار بشه چشم انداز کار ما هم در فاز اول شرکت‌های فولادی کشور و تجهیزات در خیلی جا‌ها مشابه داخل صنعت است.

بعد از اون انشالله به افق‌های خارج از کشور کشور‌های سی‌آی‌اس و خیلی چیز‌های دیگه فکر می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا