سایر اخبار ویژه

اعتمادآفرینی اسنپ کارفیکس زبانزد رانندگان

ارایه قطعات باکیفیت، ارزان و مناسب باعث اعتمادآفرینی اسنپ کارفیکس نزد رانندگان به ویژه تاکسی‌های اینترنتی شده است.

به گزارش انیم به نقل از پول نیوز، تقلب به امری عادی در تمامی عرصه‌ها تبدیل شده است. هر کالایی که می‌خواهیم بخریم، اولین و جدی‌ترین نگرانی ما، تقلبی بودن و تولیدات زیر پله‌ای است که به نام، برند و برچسب تولیدکنند گان معتبر عرضه می‌شود. این امر در مورد قطعات یدکی خودرو بسیار جدی‌تر و تهدید آن بسیار خطرناک‌تر است.

بحران قطعات چینی

بدتر از قطعات یدکی داخلی که به صورت غیرقانونی و بدون مجوز، با آرم‌های معتبر تولیدکنندگان داخلی توزیع می‌شود، قطعات بی کیفیت چینی است. امروزه بسیاری از وارد کنندگان، برای مصرف کننده هیچ ارزشی قائل نیستند. آن‌ها در این اندیشه به سر می‌برند که کالایی را وارد کنند و با سود مناسب، به سرعت و بدون دردسر به فروش برسانند. اینکه چه بلایی بر سر مصرف کننده می‌آید، هیچ اهمیتی برای واردکنندگان ندارد. به همین دلیل در یک سفر تفریحی به چین، مقداری قطعات یدکی بی‌کیفیت به چینی‌ها سفارش می‌دهند تا در بازار‌های ایرانی به فروش برسانند.

زیان‌های پس از تعمیر

مهمترین چالشی که امروزه تمامی دارندگان خودرو به ویژه قشر زحمتکش رانندگانی که با تاکسی‌های اینترنتی هزینه‌های زندگی خود را تهدید می‌کند، زیان‌هایی است که پس از تعمیر خودرو با استفاده از قطعات بی کیفیت عایدشان می‌شود. هنگامی که تسمه تایم خودرو را تعویض می‌کنیم و انتظار داریم حداقل ۴۰ هزار کیلومتر کار کند و در واقع برای ۷۰ هزار کیلومتر گارانتی می‌شود، شاید یک هفته هم کار نکند و یکباره‌ها میلیون تومان هزینه بابت سوپاپ زدن روی دست رانندگان بگذارد که اگر به این معضل بیکاری و از دست دادن درآمد را هم بیفزاییم، عدد برای دارندگان خودرو به ویژه قشر تاکسی‌های اینترنتی سنگین‌تر می‌شود.

روغن موتور‌های دردسرساز

روغن نقش موثری در عملکرد موتور خودرو دارد. هرچقدر کیفیت روغن بهتر باشد، فرسایش قطعات کمتر و عمر موتور خودرو بیشتر می‌شود. این در حالی است که رانندگان هنگام تعویض روغن بیشتر نگران می‌شوند. نگرانی رانندگان از روغن موتور‌هایی است که به اسم روغن با کیفیت خارجی عرضه می‌شود، اما با مواد شیمیایی به قیمت ارزان تولید شده و یکباره باعث سوختن موتور ماشین می‌شود. بنابر این به هیچ چیز نمی‌شود اعتماد کرد.

بکارگیری کارشناسان مجرب

در این شرایط آنچه بسیار مهم به نظر می‌رسد، استفاده از کارشناسانی مجرب برای شناسایی و تایید کیفیت قطعات یدکی خودرو است. اما میزان تقلب به اندازه‌ای بالا و دقیق است که کارشناسان و مکانیک‌ها نیز نمی‌توانند قطعه یدکی بی‌کیفیت را از با کیفیت تشخیص دهند؛ بنابراین هنگامی که موتور یک خودرو ایراد پیدا می‌کند، اولین نگرانی تامین قطعات سالم و با کیفیت است. برای پیدا کردن قطعات یدکی سالم و با کیفیت باید از دوست و آشنای معتبر استفاده کنیم تا به ما بگویند کدام قطعه کارایی دارد و کدام قطعه بی کیفیت است.

نقش آفرینی پخش کنندگان معتبر

برای خرید قطعه، بهترین روش خرید از فروشگاه‌های معتبر به ویژه پخش کنندگان معتبر است که اسنپ کارفیکس پا به عرصه گذاشت. اسنپ کارفیکس قطعات را از مراکز معتبر تهیه می‌کند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. این قطعات از مرغوب‌ترین نوع است.

چرا اعتماد کنیم

سوال اینجاست که چرا باید به اسنپ کارفیکس اعتماد کنیم؟ دلیل کاملاً روشن است. اول اینکه اسنپ کار فیکس در ابعاد گسترده خرید می‌کند، بنابراین تولید کننده اصلی منبع خرید است. نکته دوم اینکه اسنپ کارفیکس هرگز نمی‌تواند قطعه بی‌کیفیت به مصرف کننده ارائه دهد، زیرا با ارائه حتی یک قطعه بی‌کیفیت، سابقه‌اش زیر سوال می‌رود و دیگر نمی‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد. اسنپ کارفیکس با یک فروشگاه قطعه تفاوت دارد. یک فروشنده قطعه چنانچه به عنوان فروشنده جنس تقلبی متهم و شناخته شود، مغازه اش را می‌فروشد و بساط تقلب را در گوشه دیگری از شهر پهن می‌کند، اما اسنپ کارفیکس نمی‌تواند در این اندیشه باشد، زیرا برندی است که در فضای مجازی به عنوان عرضه کننده معتبر معرفی شده و هرگز آبروی به دست آمده را برای سودی ناچیز معامله نمی‌کند.

کوتاه کردن دست واسطه‌ها

بزرگترین چالش بازار، نظام توزیع ضعیف است. از آنجا که اسنپ کارفیکس به صورت عمده و از تولید کننده اصلی قطعه می‌خرد، با بحران دلالی و حضور گسترده واسطه‌ها روبرو نیستیم. قطعات عرضه شده از سوی اسنپ کارفیکس با کمترین سود، مستقیم از تولید کننده به دست مصرف کننده می‌رسد، به همین دلیل است که تفاوت قیمت چشمگیری با قیمت‌های بازار دارد.

خدمت به رانندگان اسنپ

نکته دیگر اینکه اسنپ کارفیکس رانندگان اسنپ را تحت پوشش قرار می‌دهد. از آنجا که رانندگان اسنپ مناسب‌تر از دیگر بخش‌ها از جمله آژانس‌های کرایه اتومبیل خدمات ارایه می‌کنند، اسنپ به دنبال این بوده هزینه‌های رانندگان اسنپ را کاهش دهد تا تاکسی‌های اینترنتیی زیر پوشش اسنپ، مقرون به صرفه‌تر باشد. به همین دلیل اسنپ کارفیکس تعریف شده و با جدیت خدمات رسانی می‌کند. به عبارت بهتر به جای آنکه برای خرید یک قطعه هنگام تعمیر خودرو به سراغ دوست و آشنایان برویم یا مراکز عرضه قطعات خودرو را زیر پا بگذاریم از هر مغازه‌ای قیمت بگیریم تا بتوانیم قطعه‌ای ارزان‌تر و با کیفیت‌تر خریداری کنیم، بهتر است به کارفیکس اعتماد کنیم و قطعاتی با کیفیت و ارزان را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست تعمیرکار برسانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا