سایر اخبار ویژه

مدیریت اقتصاد با فعال شدن ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی لامرد

مدیر روابط عمومی سالکو آینده را روشن توصیف کرد و گفت: مدیریت بخشی از اقتصاد کشور با فعال شدن ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی لامرد صورت می گیرد.

به گزارش انیم به نقل از پول نیوز، مدیر روابط عمومی مجتمع آلومینیوم جنوب (سالکو) با اعلام اینکه شهرستان لامرد در مسیر توسعه صنعتی گام برمی دارد گفت: لامرد در حال تبدیل شدن به عسلویه دوم ایران است.

مصطفی نیدانی از قرار داشتن منطقه ویژه اقتصادی لامرد در مسیر توسعه و بالندگی خبر داد و گفت: احداث صنایع بزرگی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد پیش بینی شده که با احداث و راه اندازی این صنایع، آینده روشنی را پیش پای این منطقه می‌بینیم.

وی با اعلام اینکه قرار است کارخانه‌های فولاد بزرگی در منطقه ویژه احداث شود گفت: سرمایه گذاران برای احداث فولادسازی‌ها تعیین شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی مجتمع آلومینیوم جنوب (سالکو) با اشاره به احداث پتروشیمی‌هایی که در حال راه اندازی هستند گفت: پتروشیمی ستاره هرمز، واحد تولید رزین را به بهره برداری رسانده و دیگر پتروشیمی‌ها نیز خط‌های دیگری را راه اندازی می‌کنند.

وی از صدور مجوز برای کارخانه بزرگ سیمان خبر داد و گفت: روند موجود نشان می‌دهد که منطقه ویژه اقتصادی لامرد برای استان فارس و در سطح ملی نقش تعیین‌کننده‌ای خواهد داشت.

نیدانی با اعلام اینکه منطقه ویژه اقتصادی لامرد نقش تعیین کننده‌ای در پایان دادن به معضل بیکاری در منطقه لامرد داشته و خواهد داشت گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که تولید، کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است و منطقه ویژه اقتصادی لامرد در خصوص محقق کردن دیدگاه‌های مقام معظم رهبری نقش تعیین کننده‌ای دارد.

وی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با تولیدکنندگان و شرکت‌های دانش بنیان گفت: رهبری در این دیدار تاکید کردند که اگر قرار است مشکلات اقتصادی حل شود، باید تولید کرد و تولید را جدی گرفت که خوشبختانه این فرمایش رهبر انقلاب با جدیت و در سطح گسترده در منطقه ویژه اقتصادی لامرد پیگیری می‌شود و به مرحله اجرا می‌رسد

مدیر روابط عمومی مجتمع آلومینیوم جنوب (سالکو) با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر سال را بر محوریت تولید نامگذاری کردند گفت: نگاه رهبر انقلاب به تولید بیانگر آن است که تولید تا چه اندازه می‌تواند در رفع مشکلات اقتصادی کشور موثر باشد.

وی با اعلام اینکه استقرار صنایع در منطقه ویژه اقتصادی لامرد بخش قابل توجهی از مشکلات اقتصادی را مرتفع می‌کند گفت: صنایع می‌توانند برای کشور ارزش افزوده ایجاد کنند، ارزآوری داشته باشند، تولید را افزایش دهند، ایجاد ثروت برای کشور کنند و همه این‌ها باعث رونق شهرستان لامرد می‌شود.

نیدانی از آلومینیوم جنوب به عنوان مهمترین و با امنیت‌ترین کارخانه تولید آلومینیومی کشور یاد کرد و گفت: آلومینیوم جنوب مصداق بارز ما میتوانیم است آن هم در منطقه محروم و کم برخوردار لامرد که ثبات اقتصادی را رقم زده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا