سایر اخبار ویژه

شعار سال را با جدیت محقق می‌کنیم (+فیلم)

مدیر بازاریابی و فروش شرکت معدنی وصنعتی گهرزمین گفت: این شرکت با دارا بودن بیش از 640 میلیون تن ذخایر سنگ آهن، بزرگترین معدن سنگ آهن خاورمیانه است.

به گزارش انیم به نقل از پول نیوز، محمدامین مریدی افزود: گهرزمین با دارا بودن یک خط خردایش دانه‌بندی با ظرفیت 15 میلیون تن در سال و همچنین سه خط کنسانتر سنگ آهن با ظرفیت نامی 6 میلیون تن و کارخانه گندله‌سازی با ظرفیت 5 میلیون تن در سال فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: شرکت معدنی وصنعتی گهرزمین با دارا بودن دو خط احیای مستقیم در بخش DIR وارد می‌شود و آهن اسفنجی را در زنجیره تولید خود خواهد داشت.

مریدی اظهار کرد: این شرکت بیش از 40 درصد از گندله و کنسانتره مورد نیاز کشور را تامین می‌کند و بیش از 1.5 میلیون تن انواع محصولات زنجیره فولاد اعم از کنسانتره و گندله سنگ آهن در سال گذشته صادر کرد و در سال جاری و سال آینده برنامه‌ریزی‌هایی انجام دادیم تا بتوانیم بیشترین صادرات و ارزآوری را برای کشور داشته باشیم.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت معدنی وصنعتی گهرزمین افزود: در حال حاضر کشورهای چین،امارات، عمان و دیگر کشورهای خلیج فارس محصولات شرکت معدنی وصنعتی گهرزمین را خریداری و وارد کشور خود می‌کنند و کیفیت محصولات برای آن‌ها کاملا شناخته شده است.

وی ادامه داد: این شرکت در نظر دارد با توجه به شعار سال، ظرفیت تولید را بالا ببرد و امیدواریم تا آخر امسال حدود 7.5میلیون تن کنسانتره و 6.5 میلیون تن گندله تولید کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا